Tatuerad

2012-01-13 @ 12:29:40

Blev inga inlägg igår förlåt men jag vaccinerade ju Kevin innan jag tatuerade mig och på efm så hade han väldigt ont i benen så fanns ingen tid till att blogga då.
Sprutorna gick galant han sa inte ett enda ord mer än att ge ifrån sig ett leende :) Han är så duktig så har inte märkt något nu efter heller mer än att han var lite öm i benen igår.
Och tatueringen som alla sagt gör så jävla ont , jag trodde han skämtade när han börjat och frågade hur det gick. Det kändes ju knappt ;) Är deremot lite öm i dag eller ja det känns som när man bränt sig i solen inte så farligt.
Ska se om jag kan ladda upp någon bild idag för det har inte funkar dom senaste dagarna.
Får se vad vi hittar på idag Pierre kommer ju hem om en kvart, så skönt att han slutar tidigt på fredagar
Var förresten i Mariefred nu på fm hos alexandra och vi köpte sallad på Ica ,så fräscht och gott med salladsbar man får plocka av vad man vill och hur mycket man vill endast 9:90 hg inte alls dyrt helt klart värt varenda öre.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback