Tänkte börja blogga igen :)

2012-01-09 @ 14:29:46

Ja sitter i soffan med en latte i handen och läser bloggar , medans jag kommer på att jag ska faktist börja blogga igen. Det var länge sen jag skrev här och mycket har hänt , det bästa har hänt vi har våran underbara son vid livet med oss. Han är nu drygt ett år och varje dag är lika spännande och underbar med han. Aka nog om det för dom som läser min blogg vet nog redan bem jag är så behöver inte förklara så mycket. Ikväll ska vi hem till mamma och pappa dit världens bästa frisör Nathalie ska klippa Kevin och pappa. Kevin ska få en moikan ;) Visar bild imorgon. och på torsdag ska jag även tatuera mig ;) Bild kommer där med. Nej nu ska jag städa lite i köket.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback