Ont

2012-01-17 @ 14:22:24

Ja nu sitter man som vanligt i soffan när Kevin vilar middag fast idag har jag städat också. Blev lite lek på öppna fsk på förmiddagen snart ska jag börja med middagen blir panerad gösfilé idag istället då Pierre inte var sugen på det igår och vi lagade istället stuvade makaroner och korv. Ikväll ska vi nog åka ut till mamma och pappa ett tag annars blir morfar ledsen om han inte får leka med Kevin :)
Handboll ikväll också hoppas dom spelar bättre idag och spöar skiten ur Tjeckien ;)
Tränade innebandy igår och blir så frustrerad över att jag inte kan springa som jag vill med mina vader. Har ju kompartment syndrom vilket betyder att mina vad muskler är för stora för benhinnorna så har konstant tryck och gör förbannat ont så därför ringde jag till läkaren för att se när jag får tid som dom lovade att jag skulle få i januari. Och som vanligt med mälarsjukhuswt så måste man tjata och fick nu en tid i februari. Hoppas på operation och att jag blir klar till fotbollssäsong 2012 annars jävlar. :@
Började lixom bråka med dom i juni förra året :/
Har funkat med akupunktur men det får man ju inte göra hur länge som helst och märker på en gång när jag inte får göra det , får som stora golfbollar i vaderna och kan knappt springa. Men envis som man är så tränar man iallafall och kan knappt gå efter :( Kan man inte bara få vara hem någongång !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback