Moikan

2012-01-09 @ 23:26:25

Ligger nu i sängen efter en väldigt lugn och skön hemma dag med min underbara son. Eftermiddagen begav vi oss hem till min mamma och pappa för att bästa Nathalie skulle komma och klippa Kevin och pappa. Allt började väldigt bra och Kevin satt still i 10 min sen var det slut på friden, när trimmern åkte fram ville inte mammas kille sitta still längre men efter mycket om och men så fick vi till en jätte fin frisyr (Nathalie är den bästa hårfrisörskan ever).
Pappa däremot satt så snällt still i stolen ;)
Vi åt även middag där och väl hemma kom alexandra och byggde naglar på mig då jag tycker det är så svårt att göra på sig själv Tacktack !
Imorgon blir det nog lite lek på öppna förskolan,sen på efm kommer mormor och kusin på fika mormor skulle ha nybakta bullar med sig mums!
Bästa syster ska operera fingret i morgon också , tänker på dig <33
God natt <33

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback