Lek på öppna förskolan

2012-01-11 @ 13:38:14

Ja idag blev vi väckta av Johan kvart över 8 då han skulle jobba ibadrummet.
Så kl 10 begav vi oss till öppna förskolan och lekte , kevins bästa kusiner och Jenny var också där:) Älskar verkligen fasters bästa Julia Johnny och Jasmine lika mycket som Kevin. Och tycker det är lite tråkigt nu när man själv har barn så finns det inte lika mycket tid att leka med dom :/ Men blir desto roligare när vi väl leker brukar oftast be Pierre leka med Kevin så jag kan leka med Johnny och Julia.
Har nu fått skissen på min tatuering och börjar blir nervös wooho!
Sen hoppas jag att Kevin inte blir så ledsen när han ska ta sprutorna i morgon. Kommer göra så ont i mig om han blir jätte ledsen :(( hoppas även att han slipper bli hängig efter sprutorna men vi har inte märkt så mycket förut när vi vaccinerat mer än att han blivit lite trött och det kan jag ju ta.
Känns så skönt att det börjar hända grejer med badrummet nu , Johan sätter tätskicktet nu sen är det kakel och det är ju det som är roligt för då ser man ju verkligen att det händer något.
Nu ska jag lägga mig i soffan och slappa lite innan man börjar förbereda middagen som jag tror blir spaghetti och köttfärsås ( väldigt ambitiöst ) men Kevin älskar det :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback