Kevin går i vatten

2012-01-18 @ 13:45:06

Ja precis som rubriken säger : Vi var på badhuset igår och Kevin gick hela tiden som inget ovanligt alls i lilla bassängen anledningen är väl att han inte kan krypa där. Jag vet ju att han kan gå men det är ju mycket smidigare att krypa ;)(skitunge)
Han bajsade även i bassängen där morfar farfar och leffe satt , dom flög upp alla 3 ;)
Idag har vi lekt lite på öppna och nu vilar Kevin middag
Vi fick leveransen med allt kakel i dag så imorgon börjar dom kakla golvet wiiiho som jag har längtat efter mitt badrum och nu börjar jag se slutet i tunneln :)
Är så nöjd av valet av plattor kommer bli ett fint lantligt badrum med lite chabby chick inspiration :)
Ikväll är det innebandy träning som gäller om benen tillåter. Mycket träning i veckan sön:fotboll, mån ons: innebandy tors: fotboll, lördag: innebandymatch , sön:fotbollscup kanske inte är så konstigt att man är lite trasig i kroppen trots allt ;)
Nu till det svåra varje dag VAD SKA MAN LAGA TILL MIDDAG ?!?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback