Helg med familjen

2012-01-16 @ 15:13:53

Jag har inte riktigt haft tid att blogga på helgen då jag hellre umgås med familjen än att sitta med min iPad.
Men i fredags så var vi på badhuset med bror och familj och även farfar kom och busade med Kevin blev inget bad för mig då man inte får bada när man är ny tatuerad.
I lördags så var jag och kollade på innebandy med mamma medans älsklingen fixade med våra bilar han är så duktig så.
Och i söndags så tränade jag på fm sen blev det en lugn och skön hemmakväll. Känns så skönt att vi bra suttit i soffan och kollat tv och bara varit hela helgen för det brukar inte vi göra. Men det behövs ibland.
I dag har vi lekt en stund med Joel och nathalie sen lunchat med kevins faster och farmor.
Ikväll blir det panerad gösfilé och potatis mos till middag jag ska även träna innebandy ikväll. Nej nu ska jag förbereda middagen innan Kevin vaknar :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback