8/10 2010 63 dagar kvar ♥

2010-10-08 @ 09:16:39

Beräknat förlossningsdatum: 2010-12-10
Barnet blev till omkring: 2010-03-19
Du är i vecka: 32
Du är i månad:
7
Antal graviditetsveckor och dagar: 31 veckor 0 dagar
Antal dagar kvar till förlossningen: 63

63 dagar det känns inte mycket alls faktist nu börjar vi närma oss :)
Jag längtar ju något sjukt mycket just nu.
Det här kommer bli den mysigaste helgen på länge först idag runt 4 tiden ska vi iväg till Eskilstuna med pappa på hemligt äventyr ;)
Sen kalas med smörgåstårta , imorgon marknad på dagen sen mys med Julia hela kvällen/natten sen innebandy på söndag. Jag bara älskar dom helgerna man är ledig och bara tillbringar tid med dom man älskar <3
Jobbar nu men slutar kl 12 då ska jag hem och städa lite hade jag tänkt inte så stökigt men lite damsugning och skurning är aldrig fel.
Fick precis leveransen med Kalles smörgåstårtor dom såg grymma ut :P
Måste än en gång säga att Pierre Johansson betyder allt för mig och vi kommer leva tillsammans resten av livet det vet jag ..
Älskar dig min Prins <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback