7/10 2010 Snällaste pappan i världen :)

2010-10-07 @ 18:15:26

Jaaa om allt blir som det är tänkt så kan jag säga att jag har världens snällaste pappa , men vet inget säkert än så vill inte berätta men om det blir av kommer ni få veta det imorgon.
Nog om det sitter på jobbet nu och slutar kl 19 då ska jag hemma till mamma och äta Gulaschsoppa gud va gott åt det hemma i måndags men jag tackar inte nej till det en dag till i det kalla höstvädret.
Skulle varit barnvakt åt  Johnny idag så jag gick upp vid 7 och ut i bilen för att montera in barnstolen i regnet och klockan 20 i 8 börjar jag fundera på vart brorsan tog vägen så jag ringde , då berättar han att Jenny är sjuk så Johnny skulle vara hemma med henne .
Brorsan hade själv försovit sig så var därför han inte ringde så då gick jag och la mig igen.
Det sparkas verkligen i magen nu för tiden och det är inte många timmar på dygnet som den här lille krabaten sover kan ju säga.
Men det är så coolt att få uppleva det här och önskar att även killar skulle få känna av hur häftigt allt är , men det kommer dom aldrig få göra mer än att känna sparkar utanpå magen men det är inte samma sak.
Ska till brorsan imorgon kväll på kalas då han blir gammal hela 28 år haha smörgåstårta där och jag längtar redan , finns det något godare eller ? NEJ !?!?!?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback