6/10 2010 74 dagar kvar ♥

2010-10-06 @ 18:24:57

Jobbet igen då men slutar om 40  min då det bär av till Mariefred för att titta på älsklingen när han spelar match.
Magen växer så det knakar nu tycker verkligen att man är gigantisk just nu haha fast jag var ju inte störst om man jämför med dom på föräldrarkursen så det är ju skönt ;)
På lördag efter marknaden ska JulanBulan sova hos oss så det blir myskväll och på söndag åker vi till Södertälje för att kolla på älsklingens innebandy , kommer bli en mysig helg med marknad och matcher.
Tycker det är mysigt med hösten faktist fast det behöver inte blåsa så mycket som det gör det skulle jag kunna klara mig utan.
Fick hem en bärsele igår som jag köpt på Tradera förr 100 :- måste ju säga att Tradera är riktigt bra och man kan fynda ordentligt.
Ska beställa tapeter till vårat sovrum i morgon och när det är klart så vi kan flytta in i det rummet är det dags att göra min Rockstar baby barnkammare :)
Kommer bli så fint både vårat och bebisens rum :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback