28/10 2010 43dagar kvar ♥

2010-10-28 @ 15:22:00

Jaa nu skriver man lite igen :)
Har gjort klart barnkammaren nu och blev så grymt nöjd tack världens bästa syster för hjälpen med allt <3
Önskar att jag kunde lägga in bilder från telefonen till bloggen men fattar verklingen inte hur man gör och om man äns kan göra det.
Men jag lovar att kort kommer komma ut på ett eller annat sätt.
Är också klar med vårat sovrum eller det är färdigtapeserat och golvet är klart vi ska till Ikea imorgon för att köpa garderobsväggar för en hel "vägg" eller en hel sida av rummet blir garderob så det ska upp skjutdörrar där.
Ska också hämta vagnen imorgon :) Så får jag väl övningsköra där hemma haha nej men skönt att allt börjar bli klart.
Bara 43 dagar kvar det är helt sjukt det är ju ingenting.
Har slutat jobba nu också känner verkligen att kroppen inte riktigt orkar längre plus att jag har börjat få mycket förvärkar nu också.

Kommentarer

Postat av: Gill

Nu får du ta och fixa dem där bilderna, är ju supernyfiken!



// Gill

Postat av: Fia

Gill jag kan skicka till dig om du vill har dom i luren.



O Mia Jag lovar det finns nog ingenting jag inte skulle göra för dig bikööös I Love YOU rätt mycke. Jo förresten de gör det ju inte en jävla röd rand till under snedtaket det gör jag inte :) Pöss

Postat av: Gill

Jaaa, Fia det vill jag gärna!

Är ju supernyfiken.

Kan nästan se det framför mig redan :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback