15/10 2010 56 dagar kvar ♥

2010-10-15 @ 17:10:36

Var några dagar sen jag skrev men tänkte uppdatera er lite nu igår så var jag och syster i Örebro med Julia och hade faster dag vi var på¨Gustavsvik och badade och hade det super mysigt, hon uppskattar verkligen när man gör saker med henne och hon ville göra något utan den där lilla Johnny så det var kul.
Idag jobbar jag till 19 sen ska jag få middag hos mamma & pappa sen ska jag och mamma åka och kolla på älsklingens match kl 20:30. Älsklingen får värma mat efter matchen sen.
Något som är mindre kul är att jag nu börjar inse att jag inte kommer kunna jobba så länge till för min rygg är typ helt pajj just nu sov endast 2 timmar i natt pga alla smärtor :(
Har en vetekudde som jag värmer och ahr i sängen men så fort den svalnat så vaknar jag och har jätte ont.
Jag har rätt skor på jobbet plus ett stödbälte men inget verkar hjälpa just nu.
56 dagar kvar bara det är helt sjukt vad fort det går just nu :) Pappa och mamma längtar snart ihjäl sig efter dig våran lilla "kille" :)
Ser bebisar och barnvagnar överallt och håller på att bli tokig av längtan <3


Min älskade syter och JulanBulan :)

Kommentarer

Postat av: Fia

Men hittade du inget kort där jag inte ser ut som en jul gris :) Vilket runt ansikte...

Pöss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback