11/10 2010 60 dagar kvar ♥

2010-10-11 @ 08:23:11

Gud vilken kall morgon fick skrapa rutorna på bilen imorse innan jag skulle åka till jobbet.
Undrar om det blir en tidig vinter i år ? Det vill jag inte ha för kommer det vara jätte kallt när lillen kommer så kommer jag sitta inlåst inomhus i vinter. Hoppas det blir lite lagom kallt med lite lagom mycket snö ;)
Jag ställer mig frågan varje dag nu för tiden hur man kna vara så nykär efter 3 år tillsammans när kommer våran kris? Allt blir bara bättre för varje dag som går och det pirrar fortfarande i magen  när jag ser min älskling :)
Igår låg han med sänglampan tänd när vi skulle sova och vägrade släcka för då kunde han inte ligga och titta på mig. Sen när jag vaknar i natt då ligger han med handen på mitt bröst och klappar på mig det är dom där s,å grejerna som gör att man bara blir kärare och kärare för varje dag som går tror jag.
Fick hem vaggan igår från min kusin också det är lite roligt för det är min farfars farfar som gjort den och alla på pappas sida har legat i den när dom varit små , jag och mina syskon också det skadar ju inte att den är jätte fin också.
Kommer ha den i vardagsrummet så man kan lägga hjärtat i den när han är för liten för en babysitter.
Marknaden var jätte mysig och kvällen med Julia också vi gick och la oss kl 9 allihoppa för då ville Julia sova och hon ville inte sova själv, hon låg och krama pierre hela natten så sött.


På torsdag ska jag och syster åka med henne till Örebro och bada på Gustavsvik :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback